FAQ – Usein kysytyt kysymykset
Tilauksesi jälkeen lähetämme automaattisen tilausvahvistuksen. Kun olemme käsitelleet ja lähettäneet tilauksesi lähetämme uuden vahvistuksen tilauksen lähettämisestä, mistä löydät myös lähetyksen seurantatunnuksen. Mikäli nämä sähköpostit eivät ole tulleet perille, olet saattanut kirjoittaa sähköpostiosoitteesi väärin tai sähköpostit ovat joutuneet mailisi roskapostiin. Suosittelemme ensisijaisesti tarkistamaan sähköpostisi roskaposti (spam) – kansiosta ja mikäli et saa tilausvahvistusta yhden arkipäivän sisällä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Mikäli olet rekisteröitynyt kassalla, voit aina tarkistaa oman tilauksesi myös Omalta Tililtä.
Käytössämme on kaikki Paytrailin tarjoamat maksutavat.
1. Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
2. Lasku- ja osamaksupalvelut:
3. Korttimaksaminen: Visa, Mastercard ja American Express
4. Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo, Siirto ja Apple Pay
Verkkokaupassamme on tarjolla useita lasku- ja osamaksupalveluja. Jos olet valinnut lasku- tai osamaksupalvelun saat laskusi suoraan palveluntarjoajalta. Mikäli sinulla on kysyttävää laskusi toimitustavasta, maksuajasta tms. voit olla yhteydessä suoraan valitsemaasi palveluntarjoajaan:
Lähetämme kuitin tilauksestasi pdf-tiedostona heti tilauksesi jälkeen, ensimmäisen tilausvahvistuksen yhteydessä. Jos olet rekisteröitynyt, löydät kuitit myös Omalta Tililtäsi.
Voit valita useista eri toimitustavoista:
- Postipaketti – Nouto postista / noutopisteestä
- Matkahuollon paketti – Nouto Matkahuollosta / noutopisteestä
- Postipaketti Express – kotiintoimitus
Express paketti toimitetaan perille vastaanottajalle arkisin klo 8–16 välisenä aikana toimitusaikaa erikseen sopimatta. Paketti on noudettavissa lähimmästä Postin konttorista, jos asiakasta ei tavoiteta jaon yhteydessä. - Matkahuollon Jakopaketti – kotiintoimitus
Jakopaketti toimitetaan perille vastaanottajalle arkisin klo 8–16 välisenä aikana toimitusaikaa erikseen sopimatta. Toimituksen epäonnistuessa paketti toimitetaan noudettavaksi jakeluosoitetta lähellä olevaan palvelupisteeseen. Vastaanottajalle lähetetään tekstiviesti tai sähköposti, kun paketti on noudettavissa. - Postnord – Nouto lähimmästä Postnordin palvelupisteestä.
- Nouto Helas Shopista 0,00 euroa
Helas Shop
Tölmäntie 161
09120 Karjalohja
Avoinna sovitusti, pääasiassa arkisin klo 11 – 17.
Mikäli noudat tuotteet liikkeestä, odota varmistustamme, että tuotteet ovat valmiina ja saatavilla!
Toimitushinnat ja -tavat riippuvat tilauksen koosta, painosta ja tilattavista tuotteista. Näet noutopisteet, toimitushinnat ja -tavat kassalla.
Panostamme nopeisiin toimituksiin ja varastossa oleviin tuotteisiimme toimitusaika on n. 2–3 arkipäivää. Tilaustuotteiden toimitusaika on n. 3 viikkoa.
Mikäli tilaat samassa tilauksessa sekä varastossa olevia tuotteita että tilaustuotteita, lähetämme kaikki tuotteet yhdellä kerralla tilaustuotteiden saavuttua. Voit halutessasi tehdä kaksi eri tilausta ja siten saat varastotuotteet nopeammalla toimituksella tai hakea osan tilauksesta varastoltamme Karjalohjalta. Tarvittaessa ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja katsotaan yhdessä paras ratkaisu.
Kyllä, voit valita toisen toimitusosoitteen. Lisää haluamasi toimitusosoite kassalla.
Kaikilla tuotteillamme on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteiden vaihdosta ja palautuksesta voit ilmoittaa meille etukäteen sähköpostilla, tämä nopeuttaa käsittelyä tuotteiden saavuttua meille ja voimme myös varata mahdollisen vaihtotuotteen odottamaan. Emme vastaanota palautuksia, jos tuotetta on käytetty, se on likainen tai tuotteen laput puuttuvat tuotteesta. Huomioithan myös, että tuotteen alkuperäiset laatikot/pakkaus muovit tulee olla vahingoittumattomat.
Vaihdamme ja otamme vastaan palautuksena ainoastaan käyttämättömät, siistissä alkuperäispakkauksessa ja siistillä alkuperäisetiketillä varustetut puhtaat sekä myyntikelpoiset tuotteet. Jos olemme itse lähettäneet väärän tuotteen, maksamme kaikki lähetyksistä aiheutuneet kulut.
Mikäli tuote palautetaan, maksamme takaisin ainoastaan tuotteen hinnan vähenettynä tuotteen palautuksesta aiheutuneista postikuluista.
Palautusosoite:
Oriasema Helasuo
Tölmäntie 161
09120 Karjalohja
Muista liittää palautukseen mukaan yhteystietojesi lisäksi pankkiyhteystietosi, jotta voimme palauttaa tuotteista maksetut rahat takaisin. Emme maksa takaisin tuotteen lähetyksestä aiheutuvia kuluja. Maksamme hyvitykset viimeistään 30 vuorokauden kuluttua palautuksesta.
Maksun palauttamiseen tarvitsemme nimi- ja osoitetietonne sekä tilinumeronne, koska maksamme rahat tilillesi palautuksesta. Tämä siksi, että perimme toimitusehdoissamme mainitun postimaksun palautuksista.
Tuotteitamme voi ostaa ja hakea myös varastoltamme Karjalohjalta.
Olemme auki sovitusti, pääasiassa arkisin klo 11 – 17.
Helas Shop / Oriasema Helasuo
Tölmäntie 161
09120 Karjalohja
Ei hätää! Autamme mielellämme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme:
info@helasshop.fi
Puh. 040 195 1434
Jokaisessa uutiskirjeessä on linkki “Peruuta tilaus” viestin alaosassa. Klikkaa linkkiä peruuttaaksesi tilauksen.