Toimitus- ja maksuehdot Helas Shop

 

Maksutavat- ja ehdot 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Maksutavat:

1. Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

2. Lasku- ja osamaksupalvelut:

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com . Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!

3. Korttimaksaminen: Visa, Mastercard ja American Express

4. Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo, Siirto ja Apple Pay

Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaaminen
Esittelemme näillä sivuilla varastossa olevia tuotteitamme sekä tilaustuotteita. Olemme avoinna arkisin 11 – 17 tai sopimuksen mukaan. 

Helas Shopin verkkokaupassa voivat tehdä ostoksia kaikki vähintään 18-vuotiaat kuluttajat Suomessa. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Mikäli et löydä haluamaasi tuotetta verkkosivuiltamme, ota yhteyttä liikkeeseemme.

Hinnat
Tuotteen hinta on tuotetietojen yhteydessä tilaushetkellä näkyvä hinta euroina. Hinta sisältää arvonlisäveron 24% tai 14 %. Pidätämme oikeuden hinnan sekä toimituskulujen muutoksiin.

Ostoskori
Näet tuotteen kohdalta onko se heti varastolta saatavilla (toimitusaika n. 2-3vrk) vai jälkitoimituksena (toimitusaika n 3vkoa). Mikäli tuotteen toimittaminen jostain syystä viivästyy ilmoitamme siitä välittömästi. Tuotteen toimituksen viivästyessä Sinulla on mahdollisuus saada rahat heti takaisin ja perua tilaus. Eli jos tuotetta ei saatavana ilmoitettujen toimitusaikojen puitteissa, maksamme halutessasi rahat takaisin. Jos haluat yhteydenoton puhelimitse, muista laittaa numerosi tilauksen yhteyteen. Puhelinnumero nopeuttaa tilauksen käsittelyä, jos tilauksessa on ongelmia.

Toimitus ja toimitusaika
Keräämme, pakkaamme ja lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pyrimme toimittamaan tilatut varastotuotteet viimeistään seuraavan kahden arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tilaustuotteiden toimitusaika on n. 3 viikkoa. Jokaisen tuotteen varastotilanteen näet tuotteen omalta sivulta. Mikäli tilaat samassa tilauksessa sekä varastossa olevia tuotteita että tilaustuotteita, lähetämme kaikki tuotteet yhdellä kerralla tilaustuotteiden saavuttua. Voit halutessasi tehdä kaksi eri tilausta ja siten saat varastotuotteet nopeammalla toimituksella tai hakea osan tilauksesta varastoltamme Karjalohjalta. Tarvittaessa ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja katsotaan yhdessä paras ratkaisu.

Kun tuotteet on pakattu, lähetämme seurantakoodin sähköpostiisi. Pääset näin seuraamaan lähetyksen kulkua Postin tai Matkahuollon sivuilta ja noutamaan paketin välittömästi sen saavuttua.

Toimituskulut sisältää posti –ja pakkauskulut. Mikäli palautat tuotteen, asiakas maksaa palautuksen postimaksun. Vähennämme sen palautettavan tuotteen hinnasta.

Toimitustavat ja –kulut

  • Postipaketti – Nouto postista / noutopisteestä
  • Matkahuollon paketti  – Nouto Matkahuollosta / noutopisteestä
  • Postipaketti Express – kotiintoimitus
    Express paketti toimitetaan perille vastaanottajalle arkisin klo 8–16 välisenä aikana toimitusaikaa erikseen sopimatta. Paketti on noudettavissa lähimmästä Postin konttorista, jos asiakasta ei tavoiteta jaon yhteydessä.
  • Matkahuollon Jakopaketti – kotiintoimitus
    Jakopaketti toimitetaan perille vastaanottajalle arkisin klo 8–16 välisenä aikana toimitusaikaa erikseen sopimatta. Toimituksen epäonnistuessa paketti toimitetaan noudettavaksi jakeluosoitetta lähellä olevaan palvelupisteeseen. Vastaanottajalle lähetetään tekstiviesti tai sähköposti, kun paketti on noudettavissa.
  • Postnord – Nouto lähimmästä Postnordin palvelupisteestä.
  • Nouto Helas Shopista 0,00 euroa
    Helas Shop
    Tölmäntie 161
    09120 Karjalohja
    Avoinna arkisin 11 – 17.
    Mikäli noudat tuotteet liikkeestä, odota varmistustamme, että tuotteet ovat valmiina ja saatavilla!

Toimitushinnat ja -tavat riippuvat tilauksen koosta, painosta ja tilattavista tuotteista. Näet toimitushinnat ja -tavat kassalla.

Mikäli asiakas ei nouda lähetystä määräajan puitteissa postista tai matkahuollosta, palautuu lähetys meille. Tällöin meillä on oikeus periä meille aiheutuneet 8 euron lähetyskulut tilaajalta, vaikka lähetyskulut olisivatkin tilatessa tuotteeen olleet ilmaiset.

Toimitus muihin EU-maihin alk. 40 €
Tällöin tuotteen tulee olla maksettu luottokortilla ennen kuin lähetämme sen.

Vaihto ja palautus

Kaikilla tuotteillamme on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteiden vaihdosta ja palautuksesta voit ilmoittaa meille etukäteen sähköpostilla, tämä nopeuttaa käsittelyä tuotteiden saavuttua meille ja voimme myös varata mahdollisen vaihtotuotteen odottamaan. Emme vastaanota palautuksia, jos tuotetta on käytetty, se on likainen tai tuotteen laput puuttuvat tuotteesta. Huomioithan myös, että tuotteen alkuperäiset laatikot/pakkaus muovit tulee olla vahingoittumattomat.

Vaihdamme ja otamme vastaan palautuksena ainoastaan käyttämättömät, siistissä alkuperäispakkauksessa ja siistillä alkuperäisetiketillä varustetut puhtaat sekä myyntikelpoiset tuotteet. Jos olemme itse lähettäneet väärän tuotteen, maksamme kaikki lähetyksistä aiheutuneet kulut.

Mikäli tuote palautetaan, maksamme takaisin ainoastaan tuotteen hinnan vähenettynä tuotteen palautuksesta aiheutuneista postikuluista.

Palautusosoite:
Oriasema Helasuo
Tölmäntie 161
09120 Karjalohja

Muista liittää palautukseen mukaan yhteystietojesi lisäksi pankkiyhteystietosi, jotta voimme palauttaa tuotteista maksetut rahat takaisin. Emme maksa takaisin tuotteen lähetyksestä aiheutuvia kuluja. Maksamme hyvitykset viimeistään 30 vuorokauden kuluttua palautuksesta.

Maksun palauttamiseen tarvitsemme nimi- ja osoitetietonne sekä tilinumeronne, koska maksamme rahat tilillesi palautuksesta. Tämä siksi, että perimme toimitusehdoissamme mainitun postimaksun palautuksista.

Mikäli olemme lähettäneet väärän tai viallisen tuotteen vaihdamme sen ilman lisäkuluja. Viallisista ja väärin lähetetyistä tuotteista tulee huomauttaa seitsemän (7) päivän aikana tuotteen vastaanottamisesta.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä meille välittömästi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.